Bioderma Sebium Global & Sebium Gel Moussant

by - 14:32





Здравейте красавици! Днес най-накрая реших, че е време да пусна този дълго отлаган пост за два продукта на Bioderma - Sebium Global и Sebium Gel Moussant , които присъстват от известно време на тоалетката ми. Идеята при покупката на тези продукти не беше да ги използвам аз, а моя приятел, тъй като са идеални за неговата кожа. В последствие установих, че гела наистина не е за мен, но кремчето се оказа страхотно и бързо влезе в употреба, като го споделях като добро другарче с приятеля ми. Ревюто няма да бъде дълго и подробно, само ще спомена как повлия на кожите ни и какви резултати се постигнаха с двата продукта.


Като за начало ще започна със Sebium Global. Крема е предназначен за акнеична кожа, която има изразени несъвършенства. Крема е част от серията за мазна и акнеична кожа Sebium, която включва различни продукти за цялостна грижа - можете да ги разгледате тук.  Без парабени, некомедонен и хипоалергенен, опаковката е 30 мл. и с удобен апликатор.



"Иновация от BIODERMA,  Sébium Global е първият глобален подход в лечението на акне, който действа върху биологичната причина за появата на акне - промяната в качеството на себума. BIODERMA създаде уникалният патентован комплекс Bakuchiol + FLUIDACTIV®*, който е специално предназначен за тийнейджърската акнеична кожа. Съставката Bakuchiol имитира действието на витамин Е и по този начин спира физиологичния процес на акнето."

*Информацията е взета от сайта на Bioderma


Крема е изключително лек, попива страшно бързо и ухае много приятно, според мен на лайка, но моите рецептори са доста сбъркани :) Използвам го в дните от месеца, когато кожата ми става изключително мазна и лъскава. През останалото време се употребява от my boyfriend, като при него резултата е поразителен. Направо не знаех как да реагирам, когато след месец използване кожата му се изчисти от всякакви гадни пъпки и други неща. Разбира се, не отдавам резултата само на крема, а и на промяната в хранителния режим, но крема спомогна за изчистване на лицето му и затваряне на порите, които при него бяха доста големи. Единственото, което не ми хареса, но се случи едва няколко пъти е това, че крема се събира на люспички, не зная на какво се дължи, четох коментари и в други блогове за подобен проблем, но е проблем, който може да пренебрегна, тъй като се случва много рядко.




Мога само да кажа, че сме изключително доволни от крема и ще продължаваме да го купуваме със сигурност, тъй като ефекта е на лице. На мен ми харесва действието му в  "онези дни", а при приятеля ми ефекта си е забележителен с всеки изминал ден.


Sebium Gel Moussant е другия продукт, който спомага за подобряване на кожата на приятеля ми. Е, тук вече мога да кажа, че продукта не е за мен. Гела доста изсушава кожата ми. Но пък за сметка на това е добър съюзник на Sebium Global, когато приятеля ми го използва. Преди нанасяне на крема, задължително почиства кожата си с гела. След измиване кожата му става матирана и видимо чиста. Гела е в опаковка от 100 мл., без сапун, без парабени, може да се използва и за тяло. 





И двата продукта успяхме да вземем в промоционален комплект на цена от около 26 лева от аптека АВС Фарма. Не съм сигурна дали още се намират, но е възможно в някои аптеки да са останали бройки. За тази цена определено продуктите си заслужават и съвсем спокойно мога да кажа, че Bioderma предоставя страхотна грижа за проблемна кожа, която дава резултат след месец ползване. Разбира се, не забравяйте, че правилния хранителен режим и пиенето на течности, са един от главните фактори за подобряване качеството на кожата. 






Love you,

XOXO









You May Also Like

2 коментара

  1. I don`t like Bioderma creams for acne, but the facial cleanser is ok. Lovely blog, i am following u !
    Alina
    http://mychiclifestyle.blogspot.ro/

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥