Balea Summer Garden Rasiergel

by - 16:55






Здравейте красавици!

Писна ли ви вече синия фон?:) Обещавам, че скоро ще премина на нещо по-пролетно, но има още няколко публикации, в които ще виждате синьо в повечко. И така, да видим за какво избрах да ви разкажа днес. Днешния продукт, за който ще четете по-надолу е гела за бръснене за чувствителна кожа Balea - Summer Garden. Дълго се чудих дали да пиша за него, но го използвам може би повече от половин година и реших да споделя на кратко впечатленията си с вас.




Не съм привърженик на бръсненето като цяло, по принцип залагам на епилатор или кола маска, но има места, на които и двата метода са ми доста неприятни за приложение, така че прибягвам до самобръсначката. Пробвала съм различни пяни и гелове на други марки, но като че ли най-доволна съм от този гел на Balea. Предназначен е за чувствителна кожа, което го прави доста удачен избор за по-чувствителните места.



Гела идва във стандартен флакон с количество 150 мл. и помпичка, която хич не ми е удобна, защото трудно се натиска, но свикнах и вече не ми прави впечатление. Цената му беше около 4 лева по спомен.


Гела има син цвят, като след няколко секунди се превръща в светло синя кремообразна пяна. Има страхотен аромат на манго и като цяло е тропически, и доста сладникъв. Не съм сигурна дали Summer Garden не беше лимитка и дали още се предлага в ДМ, ако някой го е виждал скоро може да сподели в коментарите. 


Използва се по стандартния начин, върху леко намокрена кожа, като се нанася тънък слой от образувалата се пяна. 
Няма да съм многословна, гела ми харесва, харесва ми това, че омекотява кожата след употреба. Допада ми тропическия аромат и това, че улеснява бръсненето, като след това няма чувство на щипане и парене, няма и възпаления. След като свърша тази опаковка със сигурност ще си купя нова, но с друг аромат и се надявам, че резултата няма да е по-различен.



 Надявам се ревюто да ви е било интересно и полезно :)



Love you,

XOXO






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥