Silk'n DualClean Review

by - 21:51




Здравейте момичета!

Напоследък често получавам въпроси, за четката на Silk'n DualClean, която ви показах в последния пост с новите придобивки, и която получих като подарък от приятеля ми за 14-ти февруари. Много съм доволна от избора му, а и всъщност подаръка е споделен, така че и той може да се възползва от някоя и друга процедура в събота следобед :)
Днес ще ви разкажа на кратко за четката, тъй като смятам, че ми трябва още време за да дам категорично мнение за нея, така че приемете този пост като първи впечатления. Подготвям публикация за това как се грижа за кожата си и в нея ще споделя окончателното си мнение за четката, но това ще е в края на този или началото на другия месец. И така, да видим как се справя Silk'n DualClean на първо четене...


Четката идва в картонена кутия, в която има подробно ръководство за употреба на уреда.




Много се изненадах и от торбичката за съхранение в комплекта, която е от много приятна и плътна материя и е идеална при пътуване.



Уредът идва с две приставки - микрофибърна четка за лице и приставка за памучни тампони. Едно от нещата, които много ме привлякоха още първия път, когато видях тази четка из блоговете беше точно приставката за памучни тампони, но се оказа, че е малко по-трудна за използване, поне за мен. В комплекта има и предпазно капаче за микрофибърната четка, което я предпазва от прах и замърсявания.


Самият уред е много удобен за употреба, лек е, пасва добре на ръката и не се пързаля, благодарение на гумираната долна част. Смяната на приставките е много лесна. Четката има 2 степени на въртене - за дълбоко, цялостно почистване и за нежно почистване. Четката е водоустойчива, но не съм убедена че може да се използва под душа, поне такава е препоръката в упътването. Работи с две батерии АА, които също са включени в комплекта, а гаранцията е 2 години.


От копчето за пускане се сменят и двете скорости.

Микрофибърната четка е много мека и почиства много добре кожата. Тъй като моята кожа е нормална и нямам разширени пори, не мога да кажа какво действие би имала в такъв случай, но по наблюденията върху приятеля ми има известно свиване.
 Едно от нещата, които тази "машинка" обещава е свиване на порите при редовна употреба. Склонна съм да вярвам, тъй като почистването, особено на втора скорост е доста дълбоко и наистина би спомогнало за свиване на порите. Все пак си имайте едно на ум със всекидневната употреба, мисля че за по-чувствителни и тънки кожи е по-удачно да се използва 2-3 пъти в седмицата. Аз лично я използвам през ден, вечер, като почистването ми отнема по 1 минута и малко повече, когато съм била с повечеко грим. Прилепя се леко до кожата, пуска се на желаната степен и с въртеливи движения минавам по лицето, като избягвам зоната около очите, защото там е прекалено тънка и не искам да си правя експерименти. Пробвала съм четката с пяна, мус и пилинг и най-много ми допада ефекта с пилинга - кожата ми достига до състояние на "скръц". Не е необходимо голямо количество продукт. Лично аз не спазвам времето, което е дадено като препоръчително, а спрямо усещането, което имам върху кожата си.
Четката се измива лесно с топла вода и мек сапун и се оставя да съхне. Друго към момента не се сещам, може би в следващ пост ще имам вече повече информация, но за сега ефекта й ми харесва, изглажда кожата и я прави мека и чиста без да дразни, което всъщност е и основното, което искам от такава четка.


Приставката за тампони пък е малко по-трудна за употреба при мен. По указание пише, че трябва да се използва с тампони поне 5 см дебели, но аз нямам такива и пробвах с по-тънките, които имам. 



Тампона се слага върху велкро приставката и залепва за нея. Преди да го сложите трябва да го напоите с продукта, който ще използвате. В случая пробвах с мицеларна вода и не се получи. Просто тампона е тънък и с този продукт не се получава, тампона се събира по средата на приставката. Не съм пробвала с тоалетно мляко и по-дебел тампон, та това ще е следващата ми задача :) Тук определено ще падне още тестване.


За сега съм много доволна от четката като за първи опит с подобен уред, най-вече от микрофибърната приставка. След този подарък ми се наложи тотално да променя ритуала по почистването, но пък явно е за добро, тъй като чувствам кожата си много по-чиста и свежа. А най-хубавото е, че мога да си купя резервни приставки, като се предлагат четкa за чувствителна кожа и такaва за нормална. Мисля, че Silk'n DualClean е една достъпна алтернатива на просволутите Mia, но в никакъв случай не мога да ги сравня .
Редовната цена на четката е 69 лв., но често има намаления в сайта. от който можете да я поръчате - Silk'n.bg.

Ако имате въпроси не се колебайте да ги задавате, насреща съм :)


Love you,

XOXO








You May Also Like

4 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥