Sun Care pt. 2 - After Sun

by - 19:54


Здравейте!

Днес дойде ред и на втората част от поредицата с продукти, които са ми верни помощници в слънчевите, летни дни. За мен грижата след слънчеви бани е също толкова важна, защото кожата/косата се нуждае от малко по специално внимание след това. Ще ви разкажа на кратко за грижата, която полагам, а на помощщ идват Lierac Sunfic Lait Apres-Soleil и Phyto Shampooning Rehidratant Phytoplage, които ще бъдат плътно до мен цяло лято, и които определено бих избрала за следващото. 


Lierac Sunfic е мляко за след слънце за лице и тяло. Активните съставки спомагат за запазване и удължаване на придобития тен, като активират едновременно с това и производството на меланин в кожата.  
Млякото за тяло има много лека и приятна, доста течна консистенция. Попива бързо, не оставя мазни следи и петна, но има леко лепкав ефект след като се нанесе на кожата. Съдържа съвсем малки блестящи частички, които допълнително подчертават придобития тен. 


Има лек аромат на жасмин, който лично на мен не ми е по вкуса, но свикнах с него (странно, иначе обожавам жасмин). Омекотява, хидратитра и успокоява кожата, даже бих казала, че има леко охлаждащ ефект.


Тубичката разполага с капачка, която не е на винт, а с леко завъртане освобождавате отвора през който изтича продукта. Изпитвам лека трудност с боравенето с подобна капачка, тъй като млякото е прекалено течно и понякога се излива доста голямо количество, така че трябва да се внимава при използване. Като изключа тези забележки към продукта останах доста впечатлена, защото кожата ми не стана суха, успях да придобия равномерен тен (в комбинация с продуктите от предишния пост, разбира се) и винаги след плаж знам, че има нещо, което да успокои кожата ми. В процес на тестване е качеството му да запазва тена, особено със софийската вода, която винаги ми сваля тена скорострелно, та ще видим как ще се справи. Количеството е 125 мл., а цената е 46 лв. Млякото не съдържа парабени.

Съдържанието:

Phyto Phytoplage пък ми е верен съюзник в банята след плаж. Рехидратиращ гелообразен шампоан за след слънце за коса и тяло и прави косата толкова мекичка... Хидратира и възстановява косата, а и кожата на главата. Справи се идеално със солта, която е навсякъде, особено след цамбуркане в Средиземно море. Прави обилна пяна, може да се прилага и след плуване в басейн, за премахване на хлора. Използвах го и няколко пъти като душ гел, но повече ми харесва ефекта му като шампоан, за това от тук нататък ще използвам само това му приложение. Забравих да спомена, и че улеснява разресването, а това е голям плюс, предполагам всички сте имали проблеми с ресането след плаж :)


Съдържа екстракт от сърцевина на бамбук, дериват от дървесна целулоза, дериват от кокосово масло, масло от candlenut. Не съдържа силикони и изкуствени оцветители. Има едва доловим аромат, който ми хареса. Количеството му е 200 мл. и е доста икономичен продукт, така че би ви стигнал за дълго време.


Щях да пропусна и термалната вода на Avene, която винаги нося с мен - на плажа, след плажа, по време на разходка и просто за лятната жега е идеалният продукт. 
Лавандуловата вода на Alteya Organics също се включва в грижата, когато имам нужда от успокояване след депилация особено, защото лятото кожата на тялото ми става по-чувствителна и имам нужда от нещо, което да пребори зачервяванията. 


Имате ли си любими продукти за след слънце, ако имате можете да ми препоръчате, отворена съм за предложения :)

Love you,

XOXO






*Продуктите ми бяха предоставени за тест от ПР, мнението както винаги е изцяло мое, базирано на опита ми с тях. 

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥