Like a Monday... Messy Hair Bun & Fave T-shirt

by - 21:29



С радост започвам тази нова категория публикации, просто се чувствах толкова "зациклила" в ревютата на продукти, че имах някаква нужда от промяна. Разгледах доста блогове, сдобих се с нови идеи за постове и ми хрумна, че мога (или поне ще опитам) всеки понеделник да споделям разни неща с вас.
 Постовете от Like a Monday няма да са обвързани само с едно конкретно нещо, просто ще бъдат мешавица от впечатления, размисли, любими неща и всичко, което ми хрумва в понеделник.

Днес например съм на доста странна вълна, връхлетяло ме е някакво creative чудо, което се появява от време на време.
Опитах се да запиша клип за канала в Youtube и за пореден път се убеждавам, че ако тръгна да правя канал ще ми отнеме много време и нерви. Все нещо не ми се получава, дали звука, дали картината и постоянното ъъъ, и накрая се стига до голямо мрънкане пред монитора.
 Е, надявам се някой ден нещата да ми се получат от раз, а до тогава мога да ви споделя два мой любими Youtube канала в момента (а и попринцип):



Едва ли има някой, който не знае за Мери - хора, няма по-зареждащ човек, как да не я гледам с усмивка на лице?! Ако искате и вие да се заредите с добро настроение и да понаучите нещо ново и интересно, тогава бързо в канала на Мери :)



Страшна мацка, ей... гледам клиповете й с голямо удоволствие, много разтоварващо ми действа и бързо се превърна в една от любимите ми влогърки. Стила й много ми допада, а ревютата й винаги са кратки, точни и ясни. 

Разбира се, има още много канали, които са ми интересни и страшно полезни, но за тях ще ви разказвам в следващи пубикации, само искам да отбележа нещо много важно - адмирации към всички момичета, които влагат част от времето и енергията си за да ни доставят качествено съдържание, сега разбирам колко е трудно в началото и наистина се радвам много, че в нашата страна има качествени влогове и канали, които си залсужават вниманието.


Да, това горе е моя милост. Докато днес се чудих какво ще правя с блога реших да заснема на бързо грима, с който можете често да ме видите напоследък.
Прическата ми е неразбория - небрежен кок, ама така е - който си седи вкъщи в понеделник няма грижи за прическата... :)



Между другото любимо място за снимане напоследък е терасата, днес  пробвах отново възможностите на телефона и фотоапарата заедно ...логично, фотоапарата печели :) 
Голям късмет си е да съм сред толкова зеленина, и то в центъра на София, чувствам се все едно съм на друго място...ех...


А грима ми е любим, много нежен, ненатрапчив, с малък акцент в окото...

Лице:
Max Factor Face Finity All in One Primer
Max Factor Skin Luminizer Foundation 80 Bronze
Rimmel Recover Concealer
Essence All About Matt Fixing Powder
Max Factor Color Perfection Eyeshadow 425 Dawning Gold за хайлайт
H&M Make me blush blusher 18 Sweet Rose
Too Faced Chocolate Soleil Milk Chocolate

Очи:
Elf  Primer
Max Factor Masterpiece Glamour Extensions Mascara
Golden Rose Cat's eyes eyeliner
 молив за очи Emily
сенки UD, Smashbox, Essence и Wycon.

Устни: 
 Manhattan All in One Lipstick 230 Hip Hazelnut

Вежди:
Wycon Eyebrow Marker 02
Essence Brow Designer pen 02


Ух, че дълъг списък...


Днес явно съм "кифленски" настроена, но пък нямаше как да не снимам и любимата ми "блогърска" тениска - невероятно попадение от магазин Mania (second hand, за който не е наясно). Е, как да не блогна просто... Колието и обиците са нова находка от намаленията в H&M. Да споделя в тази връзка - в Serdika Center вече няма нищо намалено, само скъсани и раздърпани верижки, ако търсите все още някоя изгодна находка - Paradise Mall e мястото, все още има бройки от statement колиета на цена от 5 лева.
И пак в тази връзка - новите козметични продукти на H&M, или поне част от тях доколкото аз видях, вече са заредени по моловете...скоро отивам на лов...

И понеже всеки понеделник ми започва с някаква музикална селекция, за тази седмица избрах няколко песни, които да ме зареждат и да ми повдигат настроението...мнения, ммм... някой? :)

The Weekend - Can't feel my face



Robin Shultz - Sugar



Tove Lo - Talking Body



Като за понеделник мисля, че малко прекалих с информацията за споделяне, за това е време да приключвам. Ако имате идеи или мнения за такъв сорт постове ще се радвам да ги споделите с мен.

Успешна нова седмица на всички и не забравяйте:

Laughing is the best exercise!






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥