Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil Hair Mask Review

by - 10:36


Здравейте!

В този слънчев понеделник ми се прииска да направя едно бързо ревю на маската за коса на Avon с арганово масло за всички видове коса - Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil Hair Mask. Отдавна не съм си купувала продукт за коса на марката и когато видях маската намалена не се поколебах и за секунда.


Маската е предназначена за всички типове коса, като обещава хидратация и подхранване на косата, като я прави мека и блестяща. Формулата е обогатена с арганово масло, провитамин В5 и витамин Е.


Идва в пластмасова опаковка с количество 150 мл. Срока на годност след отваряне е 12 месеца. Можете да я намерите в каталозите на Avon.

Съдържанието:


Маската има много приятен и свеж аромат. Има кремообразна текстура, която не е много гъста. Бих казала, че маската е икономична. Нанася се на влажна коса по дължините и се оставя да действа 5 минути, след което се измива. 


Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil Hair Mask ми харесва като действие. Не е нещо wow, но успява да укроти хвърчащата ми коса и да я направи една идея по-мека. Не утежнява и не омазнява косата ми, а количеството, което използвам е колкото лешник и половина (*:D), като втривам много добре по-дължините. Освен това винаги си подсушавам леко косата преди да я използвам. Бонус е, че аромата се запазва след като я измия.


Отдавна не бях използвала продукти на Avon за косата си и тази маска ми допадна много. Цената й е достъпна и има благоприятен ефект върху косата ми. Не знам дали ще има такъв ефект върху всяка коса, може би леко ще утежнява мазните коси, но за суха коса като моята е ок.







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥