Autumn Lipsticks 2015

by - 12:59


Дойде време да ви покажа избора ми на червила за есента, а и не само, защото със сигурност ще ги използвам и през зимата. Цветовете, които съм си избрала се въртят горе-долу в една гама, като има и тъмни, и светли. Но да видим на какво се спрях...


Всички червила и моливи сте виждали вече в блога, така че ще сложа линк към ревютата им.


Започвам с много използваните от мен моливи за устни. Напоследък усещам как почти заменят употребата на червила, защото ги използвам самостоятелно. Естествено, използвам ги и по предназначение, но доста по-рядко. 
За моливите на Essence  напоследък ви надувам главата, но наистина са страхотни, а цветовете към които посягам са 06 Satin Mauve, който се оказа доста популярен, и 05 Soft Berry, който е тъмничък и кафеникав, но за мен е точния цвят, който също отдавна търся.
Използвам моливите винаги с балсамче, за да не ми изсушават устните. Доста добре залепват и с часове не се налага да ги подновявам.

 Друг молив, за който вече съм ви споменавала е Wycon 11 Vinaccia Scuro (*цвета е доста близък до молива на Essence 05 Soft Berry). Една идея по-мек е от моливите на Essence, а цвета е доста близък до... Отново е траен.


Maybelline Color Drama в цвят 210 Keep it Classy имам от доста време. В началото му се чудих - харесва ли ми, не ми ли харесва, и така го прибрах в шкафа да отлежава. Сега вече знам, че ми харесва, така че ще влезе в действие през сезона. Мек е, с доста плътен и покривен цвят.


Още един продукт, който отлежаваше заради чуденката в главата ми, дали цвета ми подхожда изобщо, а именно Rimmel Apocalips Lip Velvet в цвят 206 Atomic Rose. Извадих го преди седмица от шкафа и определено ми допадна. Доста изсушава устните ми, но с балсамчето на Himalaya нещата се оправят.



И накрая червилата. Стари любимци на нов глас... 

Нюда е Manhattan All in one Lipstick в цвят 230 Hip Hazelnut, който е със студен подтон и е перфектен за комбинацията "опушени очи - светли устни". Леко изсушава, но отново с балсам е ок. Трайно е, но не много, след около 2-3 часа трябва подновяване.

Golden Rose Vision Lipstick 120 е сравнително от скоро в колекцията ми, но успя да се наложи като любимец. Винено-червения цвят малко ме стряска и го слагам само когато излизам или за повод, в ежедневието ми няма как да се впише за момента. Същото се отнася и за един друг стар, ама много стар любимец, а именно 23 от матовата серия червила на GR, без който този пост нямаше да бъде същия :D Чели сте достатъчно за него, така че няма да кажа повече и думичка...

И накрая още едно червничко, този път от Essence - 04 On the Catwalk!.
Цвета е много приятен и ненатрапчив, от време на време посягам към него през деня. Харесва ми, не ми изсушава устните и има относително добра трайност. 




Цветовете можете да видите тук:

От ляво на дясно: GR Velvet Matte 23, GR Vision 120, Essence 04 On the catwalk!, Manhattan All in one 230 Hip Hazelnut, Rimmel Apocalips Lip Velvet 206 Atomic Rose, Maybelline Color Drama 210 Keep it classy, Essence Lipliner 06 Satin Mauve и 05 Soft Berry, Wycon 11 Vinaccia Scuro




Надявам се поста да ви е бил интересен, аз продължавам да се сдобивам с нови цветове, така че е възможно да видите и втора част съвсем скоро :)



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥