Blogmas Day 4 - Christmas Nails Inspiration

by - 19:25

Едно от любимите ми неща, което правя преди коледните празници е маникюра. Обичайно при мен е да сменя няколко цвята, докато най-накрая не се харесам с даден маникюр, а пък избора на дизайн ми отнема часове, изпълнението още няколко ... :)
Днес съм подбрала няколко маникюра, които ми харесаха като идея, а не са никак трудни за изпълнение в домашни условия. Снимките отново са от Интернет източници, а скоро ще ви покажа и няколко лични предложения.


Червено - класически цвят за Коледа, а дизайните са много разнообразни. Аз обичам да съчетавам червеното с елхички и орнаменти в сребристо.


Снежинките са винаги добра идея..


 И разбира се елхичка... това е един от любимите ми дизайни, много лесен за изпълнение, а ако нямате уред за точки можете да използвате тънка черна фиба, която ако се сещате накрая има две топченца, които са нещо като капачета на фибите. Пробвах с тях и са идеалния заместител на точковия уред :)


Отново елхички, но толкова фини и деликатни... За да ги нарисувате ще ви трябва малко повече търпение и лека ръка, но резултата си заслужава.


Глитъра и броката върху ноктите са една от тенденциите при коледния маникюр. 


Отново глитър, но в доста нетипична комбинация, която много ми хареса и със сигурност бих се пробвала да пресъздам.


Любима комбинация - бяло и златно.


За любителите на розовите лакове още една лесна идея...


Розово със снежинки, за обичащите да рисуват...


Харесвам и по-неутралните нюанси върху ноктите с малко глитър върху тях, седят доста стилно, но в същото време някак празнично...


Точки, точки...


Още една леко нестандартна комбинация...


И накрая любима идея, която мисля да пробвам другата седмица с лака на Flormar - Teddy Always With Me.


Това бяха някои от идеите за маникюр, които исках да ви споделя. Винаги можете да почерпите вдъхновение от Pinterest, Instagram или Google. Както споменах и в началото, в някои от следващите Blogmas постове ше има лични предложения с мои снимки. Надявам се да съм ви бола полезна, а ако искате да споделите любимия си коледен маникюр с мен, можете да го направите в коментарите.








You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥