My Beauty Favorites for 2015

by - 19:50


Е, най-накрая дойде момента, в който да обяви и любимите ми продукти за разкрасяване за 2015-та година. Не знам кога мина тази година, докато се обърна и вече дойде Нова година. През 2015-та пробвах доста нови неща за мен от към козметична гледна точка, повечето бяха сполучливи попадения, малко бяха разочарованията. Но някак си нещата, които ще ви покажа днес успяха да се установят като мои фаворити и редовно прибягвах до някои от тях.


Urban Decay Vice 2 е най-използваната палитра през изминалата година. Ако следите блога знаете как се сдобих с нея. Като цяло палитрата е старо "издание", на пазара излезе Vice 4, но е идеална по мои виждания, харесвам цветовете, разнообразието, дизайна, качеството. Сенките са изключително пигментирани, лесни за преливане и някак меки. Вече успях да стигна дъното на най-светлия цвят, сега съм подхванала и другите, но хора, тази палитра няма да свърши никога :D


Essence Lip Liners  са първите моливи за устни, които използвам трайно. Станаха много популярни и накрая реших да видя какво им е толкова специално. Много ги харесах, купих си 3 цвята от тях, като най-тъмния е явно с новата формула, защото ми е една идея по-твърд от другите два. 

Golden Rose Matte Lipstick Crayons са мои любимци от скоро, видяхте ги и в предишната публикация с любими продукти за декември. Бързо, бъзро успяха да влязат в арсенала ми и препоръчвам да ги пробвате. Повече за тях можете да видите в реюто, където съм обяснила, защо ги харесвам :)

Catrice Camouflage Concealer - любим коректор. За някои е прекалено тежък за прикриване на тъмни кръгове, но за мен е идеален. Разбира се, докато си намеря точната техника да го нанасям видях доста зор. Коректора прикрива всичко - пъпки, белези. Много добър продукт, който е влязъл в редовния пазарски списък.

Essence I love nudes е единичната сянка, която използвах най-много през миналата година. Използвах цвета основно за контуриране, според мен е много подходящ за целта. За очите също е добро решение, особено когато бързах. Обичам тази сянка!


Balea Bodycreme Sheabutter успя да пребори доста лосиони и кремове за тяло, които пробвах през изминалата година. На моята кожа се отрази много добре, попиваше бързо, не ми оставяше мазен филм и омекотяваше. Бонус към това е и хубавия му аромат.

Lilly Intensive Hand Cream with Aloe Vera беше герой в блога преди доста време. Успя да ми влезе в сърцето като любим подхранващ крем за ръце. Оставя кожата мека, с лек филм от горе, който да я предпазва. Има много приятна консистенция и аромат. 


Batiste Dry Shampoo най-накрая дойдоха и на нашпия пазар през 2015-та. Страхотен продукт, всичките му разновидности са супер, бих препоръчала с две ръце. Едва ли бих го заменила за друг сух шампоан, освен ако Colab не решат да започнат да внасят също техните, тогава бих се замислила :)

Syoss Beauty Elexir промени мнението ми за олиата за коса. През изминалата година имах сблъсък с доста олиа за коса и честно казано ми беше трудно да ги използвам. С олиото на Syoss нямах никакъв проблем - не ми омазняваше и отежняваше косата излизшно, а по-скоро я заглаждаше и омекотяваше.


Golden Rose WOW! успяха да ме спечелят със сладките си опаковки и чудесната покривност, и трайност, които предлагат. Продължавам да трупам нови цветове в колекцията си, а ревюто за тях можете да видите в блога. За цената си са супер попадение, и като цяло марката ми е на сърце, защото продуктите са бюджетни, но въпреки това с много добро качество, а и непрекъснато изкарват нови неща, които са по-добри от предишните и стават хит - за пример Velvet Matte Lipstick в прослувутия цвят 23.

Lilly Nailpolish Remover едва ли е непознат за вас, защото е любим лакочистител на много блогърки. Има защо, сваля лака с лекота, няма толкова гаден аромат като другите лакочистители, а и не изсушава нокътната плочка. През годината съм изхабила една дузина от този лакочистител и едва ли бих го заменила.


Realash Brow Conditioner е един от продуктите, от който бях много впечатлена. Успя да се справи с рехавите ми вежди и в момента съм на етап, на който вече мога да ги подстригвам. Преди не можех и да си помисля за това, защото имах доста къси и редки вежди, но положението се оправи благодарение на серума. Скоро ще има ревю за него.

Balea Cleansing Oil-Fluid ми хареса, защото оставяше кожата ми мека и почистена след употреба. Икономичен е, не ми изсушава кожата исъм много доволна от него. 

S.T. Dupont Essence Pure Intense е аромата, който носих с голямо удоволствие през 2015-та. Аромата му е сладникав, не мога да го опиша точно, но е траен и женствен. Успя да се наложи като любимец и ще продължа да го купувам и за напред.

Е, това беше последната публикация за 2015-та година, с моите beauty любимци или поне част от тях :) 
Пожелавам ви весело посрещане на 2016-та и ще се видим отново догодина - една по-добра година!




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥